Soy Protein Isolat szója fehérje por

Kategória:

6 990 Ft

Elfogyott

A Soy Protein Isolat, nem génkezelt, teljesen tiszta, izoflavonmentes szója protein izolátum, tehát nincs negatív hatással a tesztoszteron szintre!

Törlés
N/A

Leírás

A Soy Protein Isolat szója fehérje por termékleírása:

 

  • Gyors felszívódású fehérjepor
  • Nem génkezelt szója protein izolátum
  • Biológiai értéke 85, laktózérzékeny fehérje
  • Fehérje tartalom a szárazanyagtartalomban 95%
  • Zsírégető-, egészségvédő típusú protein
  • Cellulitis elleni küzdelem egyik alappillére
  • Hat a koleszterintükörre, az immunrendszerre, a csontok sűrűségére és a hormonháztatásra

 

Nem génmódosított, 100%-osan tiszta, izoflavonmentes, laktózérzékeny szója fehérje izolátum, tehát nincs negatív hatással a tesztoszteron szintedre!

A szója fehérje izolátum

Biológiai értéke 85, a fehérje tartalma pedig 95 %-os a szárazanyagban, mely az izomzatépítéshez pont olyan jó, mint a tej-, és a húsprotein. Azonban funkcionalitása figyelemreméltó, mert hat a koleszterintükörre, az immunrendszerre, a csontok sűrűségére, a hormonháztartásra, az inzulin érzékenységre, és a pajzsmirigyre, melyek folytán ez egy egészségvédő, zsírégető típusú fehérje .

A Soy Protein Isolat-ot gyakran – igazságtalanul – a sportolók “női proteinnek” nevezik, pedig kiemelkedő előnyei vannak, melyeket a tejprotein például nem birtokol.

Miért alkalmas a nők számára?

A szója fehérje különleges előnyökkel rendelkezik. Az anyagcserédet képes felgyorsítani, amely a legtöbb nő esetében, valljuk be, nem rendszeres. Több rákos megbetegedés kialakulását is akadályozhatja, de tudnod kell, hogy az íze messzemenően elmarad a tejből készült  fehérjék finom, krémes, selymes ízétől. Ha anyagcsere problémád van, vagy laktózérzékeny vagy,  akkor viszont a Soy Protein a lehetséges alternatíva.

  • nem tartalmaz tejfehérjét
  • az egyetlen fehérje, ami gyosrítja az anyagcserét
  • laktózérzékenység esetén is eheted

A 85-ös biológiai értékét tekintve a tej-, és húsprotein értékeivel egyenértékű, azonban nagyon sok funkcióval rendelkezik, melyeket fent már említettünk. Zsírégető funkciója, különösen nőknél, a cellulitis elleni küzdelem egyik alappillére lehet, mely miatt valóban hatásos fehérjeporról beszélünk.

Sajnos a még nagyobb álhír a szója-proteinről az, hogy a tesztoszteron szintedet csökkenti, mely ugyan úgy hamis, minthogy használatával nem lehet izomzatot építeni.

A Soy Protein egymagában BV 85 biológiai értékű, azonban egy non-plus-ultra izomzatépítő fehérje. Vegyünk egy példát: gyakran a sportolók a tej-, vagy tojásproteint kombinálják (némely esetben egyszerűen tejet isznak, vagy tojást esznek), mellyel kb. 120-124 biológiai értékű fehérjeport fogyasztanak, azonban ennek nagyon gyenge izomzatépítő hatása gyakran felfedetlen marad.

A szója proteint kombinálva whey proteinnel, már egy 123 -175 értékű (referenciák alapján) fehérjeport kapunk, mely egyezik a leganabolikusabb hatású fehérjekombinációk értékével.

Milyen jótékony hatásai vannak a szója proteinnek a szervezetedre?

  • a szója protein megelőzheti a mellrák, bélrák, és a prosztatarák kialakulását
  • a szója protein a teljes koleszterin, és triglicerid szintet helyreállítja
  • a szója protein segíti a megfelelő diéta mellett a súlycsökkentést
  • a szója protein csökkenti a csontritkulás kialakulásának kockázatát, növeli a csontok sűrűségét
  • a szója protein a nőkben csökkenti a hőhullámok számát a női menopausa alatt. Ezt a hatását klinikai vizsgálatok bizonyítják-napi 60 g szója protein bevitele esetén!
  • a szója protein növeli a szervezet saját inzulin, thyroxin (T4), és triiodothyronin (T3) hormonok termelődését, melyek az anyagcsere folyamatokat szabályozzák

Mit kell még tudnod a szója fehérje fogyasztásakor?

  1. Jó aminogrammal rendelkezik, és BV 85 a biológiai értéke. Ez BV 120 – BV 124 re fokozható, ha tej-, vagy tojásproteinnel fogyasztod, ezzel biztosítva azokat az aminosavakat, melyek a sejt és izomzatépítésekhez alapfontosságúak.
  2. Hormonrendszer szabályozó tulajdonságai vannak, tehát segíti az egészséges szexuális életed fenntartását, az inzulin, és pajzsmirigy szintedet is módosítja, mely különösen hatásos a nők zsírlebontó folyamatainak gyorsításához (a cellulitis leépítését segíti, de testépítők szálkásító periódusában is nagy segítséget nyújthat).
  3. Az immunrendszeredre és a csontsűrűségre is előnyösen hat, segít kialakítani egy egészséges koleszterin szintet a szervezetedben.

Mit várhatsz el a szója fehérje fogyasztásától?

A fehérjepor hatásossága nagymértékben függ az étrended minőségétől és a többi étrend-kiegészítő alkalmazásától. Tehát nem olyan termékről beszélünk, mint pl. az all-in-one-formula “Createston”. Annyira határozott erő-, és izomzatnövekedés nem fog megindulni, mint a Createston alkalmazása esetén. Azonban a Soy Protein fogyasztásával az építőfolyamatokat fent tudod tartani a szervezetedben, hiszen a megfelelő fehérje minőséget és mennyiséget biztosítod vele (természetesen napi több adag fogyasztásával).

Figyelmeztetés:

A Soy Protein más, mint pl. a Createston, mely egy all-in-one formula. Ez a fehérjepor összetett, de azért korlátok között működő kiegészítő, mely főként fehérjékből áll. Az optimális eredmény elérése érdekében minden táp-, és alapanyagot biztosítanod kell a maximális izom-, és erőépítéshez, melyeket további kiegészítők szedésével tudsz elérni. Összefoglalva tehát a megfelelő étrendet kell követned és ezt további más kiegészítők szedésével kell tökéletesítened. A Soy Protein nem különösebben jó antikatabolikus hatású fehérjepor (nem olyan gyors mint a Whey Protein vérbejutása, amely azonban ugyanolyan gyorsan távozik is onnan), tehát ajánlatos más, lassú hatású fehérjét is fogyasztanod, mely nem szójaprotein alapú fehérjepor.

Hogyan készítsd el a fehérjeturmixod, és mennyit kell fogyasztanod belőle?

Nők és férfiak számára egyaránt a Német Táplálkozástudományi Intézet (DGE) a felnőtt ember fehérjeszükségletét 0,8 g fehérje/testsúlykg értékben határozta meg régebben.
Ezt a javaslatot időközben felülbírálták, már kialakítottak egy irányértéket, mely a 2 g fehérje/testsúly kg az aktív embereknél, de a legtöbb élsportoló még ezt is túllépi.
A fehérjében gazdag táplálkozás nemcsak az izomépítés szempontjából előnyös, hanem azért is, mert a proteinek teltségérzetet okoznak, emiatt kevesebb szénhidrátot fogyasztasz, mely akadályozza a túlevést és a testzsír felhalmozódását is.

Ha Te egy 70 kg testsúlyú férfi vagy, összesen naponta minimum 140 gramm fehérjét fogyassz. Egy adagolókanál fehérjeporban (30 grammos adagolókanál) kb. 26-28 gramm fehérje van. Két vagy három adagolókanál fehérjét fogyassz el egyszerre.

Ha Te egy 60 kg testsúlyú nő vagy, összesen naponta minimum 120 gramm fehérjét fogyassz. Egy adagolókanál fehérjeporban (30 grammos adagolókanál) kb. 26-28 gramm fehérje van. Két adagolókanál fehérjét is elfogyaszthatsz egyszerre.

 

Hogyan készíthetsz pudingot a fehérjédből, mely édesség helyettesítésére szolgál?

A semleges ízű nem teljesen homogén, íztelen ital, a belőle készített turmix nem átlátszó, nem víz ízű. Fogyaszd mézzel, gyümölcs, kakaópor, vagy édesítő hozzáadásával – ízles szerint.

 

A doboz tartalma: 1000g

Kapcsolódó termékeink
Általunk forgalmazott márkák